اکانت فریلنسر دات کام – راهنمای جامع در مورد همه جنبه ها

اکانت فریلنسر دات کام چیست ؟ ( توضیح کامل اکانت وریفای شده فریلنسر و اکانت عادی )

در این مقاله قصد داریم شجره نامه سایت فریلنسر دات کام رو بررسی کنیم ! اگر در مورد فریلنسر اطلاعات کافی ندارید توصیه می کنیم مقاله زیر رو مطالعه کنید :

 

تاریخچه سایت فریلنسر دات کام :

به جرات می توان گفت سایت فریلنسر دات کام بهشت فریلنسر هاست ! بهترین سایت فریلنسری در حال حاضر ، فریلنسر دات کام می باشد . این سایت فریلنسینگ ، از کشور استرالیا تاسیس شده است . رقیب جدی سایت فریلنسر دات کام در حال حاضر ، سایت اپورک است . در شکل زیر نمایی از این سایت فریلنسری را مشاهده می کنید .

اکانت وریفای شده فریلنسر
نمایی از سایت فریلنسر دات کام

سایت فریلنسر دات کام برای ایرانیان !

متاسفانه این سایت فریلنسری ، علی رغم همه مزایایی که دارد ، به ایرانیان خدمات فریلنسری نمی دهد . به محض این که متوجه شود شما ایرانی هستید اکانت فریلنسر شما را مسدود می کند . برای هرگونه فعالیت در سایت فریلنسر دات کام از شما درخواست تایید حساب فریلنسری می شود و در حقیقت شما نیازمند یک اکانت وریفای شده فریلنسر هستید . در صورتی که نیاز به وریفای اکانت فریلنسر داشتید میتونید از طریق لینک زیر اقدام کنید .

وریفای حساب فریلنسر

پلن های سایت فریلنسر دات کام :

حساب فریلنسر ، همانند سایر سایت های فریلنسری ، نیازمند خرید اشتراک است . ( اشتراک رایگان  free هم وجود دارد اما امکانات کمتری ارائه می دهد )

طبق شکل زیر ، اشتراک های زیر برای یک اکانت وریفای شده فریلنسر وجود دارد :

طرح های وریفای اکانت سایت فریلنسر دات کام
طرح های حساب فریلنسر

 

پلن رایگان ( free ) : برای استفاده از اکانت فریلنسری ، نیاز به پرداخت هزینه نیست و شما میتوانید در سایت فریلنسر دات کام فعالیت کنید اما توجه داشته باشید که محدودیت هایی وجود دارد . یکی از مهمترین محدویت های سایت freelancer ، تعداد هشت پیشنهاد در ماه است .

پلن intro :  قیمت این پلن 1.19 پوند می باشد . در این پلن از حساب فریلنسری ، شما میتوانید در ماه 15 پیشنهاد ( bid )  ارسال کنید.

پلن بیسیک : قیمت این سرویس 3.54 پوند می باشد که به شما اجازه ارسال 50 پیشنهاد ( bid ) در ماه را برای پروژه های فریلنسری می دهد .

پلن پلاس : 7.14 پوند هزینه این سرویس سایت  freelancer  می باشد . با این پلن شما اجازه ارسال 100 پیشنهاد ( bid ) در ماه را دارید . این سرویس برای یک حساب فریلنسر حرفه ای کافیست .

پلن پروفشنال : قیمت پلن این سایت فریلنسری ، 23.94 پوند می باشد . این پلن برای شرکت های بزرگ فریلنسینگ مناسب است چرا که به شما اجازه ارسال 300 پیشنهاد در ماه را می دهد .

پلن پریمیر : این پلن حتی به درد فریلنسر های حرفه ای نیز نمیخورد !  1500 پیشنهاد در ماه ! قیمت این سرویس ، 47.94 پوند در ماه می باشد . توجه شود که این پلن های سایت freelancer  غیر از تعداد پیشنهاد ها ( bids ) تفاوت های دیگری هم دارند اما مهمترین فاکتور برای فعالیت در سایت freelancer.com تعداد پیشنهاد هاست . برای فعالیت حرفه ای  در سایت فریلنسر دات کام ، وریفای اکانت فریلنسر کافی نیست و بهتر است که یکی از این پلن ها را خریداری کنید .

 

اشتراک رایگان سایت freelancer :

با اتصال اکانت پی پل ( اکانت پی پال – paypal ) به این سایت فریلنسری ، به شما اشتراک یک ماهه رایگان 100 پیشنهاده هدیه می دهد

سورپرایز سایت فریلنسر دات کام :

سایت فریلنسر دات کام به هر شخص دارای اکانت فریلنسری که دوست یا اشنای خود را برای پیوستن به سایت فریلنسر دات کام معرفی کند ، 15 پوند ( 15 یورو یا 20 دلار ) هدیه می دهد . البته مقدار دقیق این جایزه 30 پوند ( 30 یورو یا 40 دلار ) است چرا که این هدیه به هر دو طرف داده می شود . البته شرط تعلق گرفتن هدیه ، داشتن اکانت وریفای شده فریلنسر است .

freelancer account
هدیه سایت فریلنسر دات کام به اکانت های وریفای شده

 

مراحل وریفای حساب فریلنسر :

در سایت فریلنسر ، 4 قسمت وریفای اکانت وجود دارد .

1- وریفای هویت حساب فریلنسر دات کام

2- وریفای شماره تلفن حساب فریلنسری

3- وریفای پیمنت یا روش پرداخت سایت فریلنسر

4- وریفای ایمیل

مرحله وریفای هویت مهم ترین مرحله اکانت فریلنسری می باشد . شما در این مرحله باید به سایت فریلنسر دات کام هویت و اقامت خود را ثابت کنید . این کار از طریق ارائه مدارک اقامتی و هویتی به سایت freelancer انجام می شود . در مرحله دوم ، شما باید یک شماره تلفن معتبر از کشور خارجی به سایت فریلنسر دات کام ارائه بدید. توجه کنید که این شماره تلفن نباید یک بار مصرف باشد ! توصیه می شود حتما مقاله زیر را در مورد ویژگی های شماره تلفن اکانت وریفای شده فریلنسر را مطالعه کنید :

ویژگی های شماره تلفن اکانت فریلنسری freelancer.com

در مرحله سوم نیاز است که پیمنت اکانت فریلنسر وریفای شود . در این مرحله به حساب بانکی مثل اکانت پی پال ( اکانت پی پل ) نیاز می باشد. در صورتی که نیاز به حساب پی پال ( حساب پی پل ) دارید می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :

اکانت پی پال ( اکانت پی پل ) وریفای شده برای سایت freelancer

در مرحله چهارم ، باید ایمیل اکانت فریلنسری خود را تایید کنید . این مرحله بسیار سادست و فریلنسر های عزیز به راحتی می توانند ایمیل را وریفای کنند .

در شکل زیر قسمت های مختلف وریفای حساب فریلنسری رو مشاهده می کنید :

مراحل مختلف وریفای اکانت فریلنسری
مراحل وریفای حساب فریلنسری

 

همانطور که در شکل مشاهده می شود وریفای هویت و ایمیل و تلفن انجام شده است (قسمت های سبز رنگ به معنای وریفای اکانت می باشد ) وریفای پیمنت انجام نشده است به بیان دیگر اکانت پی پل ( اکانت پی پال ) به سایت فریلنسر دات کام متصل نشده است .

تعداد پروژه ها در سایت فریلنسر دات کام ( اکانت فریلنسر ) :

در حال حاضر حدود 18 میلیون پروژه در سایت فریلنسر و حدود 42 میلیون فریلنسر در سایت وجود دارد . با توجه به تست هایی که انجام دادیم به طور میانگین در هر ده ثانیه ، یک پروژه فریلنسری جدید ایجاد می شود ! عکس زیر تعداد پروژه های فریلنسری ثبت شده در بازه زمانی سی ثانیه را نمایش می دهد :

تعداد پروژه های freelancing
تغییر تعداد پروژه های فریلنسر دات کام در بازه زمانی سی ثانیه

 

مواردی که باعث می شود حساب فریلنسر شما محدود ( لیمیت یا کلوز ) شود :

1- فرستادن شماره تماس یا ایمیل یا سایر مشخصات برای کارفرما – توجه شود که اگر کارفرما در سایت فریلنسر از شما در خواست شماره یا ایمیل

کرد ، از فرستادن ایمیل خودداری کنید . در صورتی که کارفرما بدون اطلاع شماره یا ایمیل خود را برای فریلنسر ارسال کند برای شما مشکلی پیش

نمیاد .

2- تغییر ای پی – اگر ای پی شما تغییر کند فریلنسر شما را لیمیت می کند ( در بعضی موارد حساب فریلنسری شما را به صورت کامل می بندد )

3- افتتاح دو اکانت فریلنسری با مشخصات مشابه – در این صورت سایت فریلنسر هر دو حساب فریلنسری شما را کلوز می کند .

4- تاخیر در مراحل وریفای اکانت فریلنسر – در صورتی که در انجام مراحل وریفای حساب فریلنسر تاخیر داشته باشید سه حالت مختلف اتفاق می افتد : فریلنسر مراحل وریفای اکانت فریلنسری را دوباره از اول از شما درخواست می کند ( محتمل ترین حالت ) – فریلنسر اکانت شما را لیمیت می کند – اکانت فریلنسری شما کلوز می شود .

چه طور در امد حاصل از سایت های فریلنسینگ را نقد کنیم ؟

برای این کار ، شما نیاز به یک مستر کارت یا ویزا کارت یا یک اکانت پی پل ( اکانت پی پال ) وریفای شده دارید . معمولا از حساب پی پال ( حساب پی پل ) استفاده می شود . اکانت پی پل خودتون رو به حساب فریلنسر دات کام متصل می کنید و سپس در خواست برداشت می زنید . سایت فریلنسر دات کام ، موجودی اکانت فریلنسینگ شما رو به حساب پی پل ( حساب پی پال ) انتقال می دهد . سپس برای نقد کردن درآمد دلاری خود می توانید از سایت هایی که در این زمینه کار میکنند استفاده کنید . لازم به ذکر هست سایت وریفای کده نیز ، کلیه خدمات فریلنسری و نقد کردن درآمد ارزی را انجام می دهد.

توضیح قسمت های مختلف سایت فریلنسر دات کام :

در این قسمت تمام منو های یک اکانت وریفای شده فریلنسر رو مورد بررسی قرار می دهیم . صفحه زیر که در تصویر نشان داده شده است ، پروفایل حساب فریلنسر در سایت می باشد . پروفایل شما از دیدگاه کارفرما در سایت فریلنسر دات کام به این شکل خواهد بود .

freelancer.com profile
پروفایل فریلنسر از دیدگاه کارفرما

 

قسمت یک در شکل ، مراحل مختلف وریفای حساب فریلنسر شما را نشان می دهد . قسمت های سبز شده به معنای وریفای آن قسمت است . اگر تمام قسمت ها سبز رنگ باشند به معنای وریفای اکانت فریلنسر به صورت کامل می باشد . قسمت دوم در عکس ، توسط خود فریلنسر کامل می شود و شامل رزومه و سوابق حساب فریلنسر می باشد . قسمت سوم نیز به ترتیب وضعیت انلاین با افلاین بودن ، درآمد ساعتی و کشور محل زندگی حساب فریلنسر را نشان می دهد. قسمت چهارم نیز مدارک و گواهینامه های فریلنسر را نشان می دهد . توجه شود که گواهینامه معتبر توسط سایت فریلنسر دات کام پذیرفته می شود . قسمت پنجم ، توسط فریلنسر پر می شود و شامل مهارت های فریلنسینگ می باشد.

در تصویر زیر قسمت های بعدی همین صفحه را میبینید .

نمونه کار رزومه فریلنسری
قسمت های دیگر سایت فریلنسری

 

قسمت ششم برای قرار دادن نمونه کار های اکانت فریلنسر می باشد . سایت فریلنسر دات کام توصیه می کند که نمونه کار ها اصیل باشند به بیان دیگر نمونه کار ها متعلق به خود فریلنسر باشد اما ازین بابت خیالتون راحت باشه که هیچ مدرکی از شما درخواست نمی شود! قسمت هفتم و هشتم برای پیدا کردن اکانت های فریلنسری هست که مهارت های فریلنسینگ مشابه با شما را دارند . قسمت نهم در تصویر زیر ، مهم ترین قسمت از دید یک فریلنسر است . دیدگاه ها به معنای امتیاز هایی است که کارفرما ها در پروژه های فریلنسینگ به شما داده اند . مهم ترین چالش یک فریلنسر شروع فعالیت فریلنسری بدون داشتن هیچ دیدگاه مثبت در رزومه است .

اکانت فریلنسر وریفای شده
نظرات کارفرما ها در حساب فریلنسر

 

برای سفارش اکانت وریفای شده فریلنسر با نظرات 5 ستاره می توانید از طریق منوی ارتباط با ما تماس بگیرید. قسمت دهم و یازدهم به ترتیب شامل تجارب و تحصیلات فریلنسر می باشد. قسمت دوازدهم با عنوان Qualifications شناخته می شود . اگر شما در کنفرانسی شرکت کرده اید و مدرک گرفته اید ، اگر مهارت شاخصی دارید ( همراه با مدرک ) میتوانید این قسمت سایت فریلنسر دات کام را پر کنید. قسمت سیزدهم نیز برای فریلنسر هاییست که کتاب یا مقاله ای منتشر کرده اند .

حساب فریلنسر دات کام رزومه
توضیح سایر قسمت های سایت freelancer

 

محتویات صفحه پروفایل اکانت فریلنسر را به طور کامل توضیح دادیم .

در تصویر زیر صفحه messages رو مشاهده می کنید . در این صفحه میتونید با کارفرما ها ، چت کنید و برای گرفتن پروژه قانعشون کنید .

صفحه پیام ها سایت فریلنسر دات کام
صفحه پیام های سایت فریلنسر دات کام

 

نکته قابل توجه این است که برای این که شما بتوانید با کارفرما صحبت کنید حتما باید قبل از آن برای پروژه ی فریلنسری کارفرما ، پیشنهاد ارسال کنید . بعد از آن ، اگر کارفرما ، مایل باشد که با فریلنسر صحبت کند صفحه چت را در اکانت فریلنسر باز میکند . پس توجه شود که شروع کننده چت در سایت freelancer باید حتما کارفرما باشد !

آیا می توان در سایت freelancer.com موفق بود و پروژه گرفت؟

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم ، گرفتن پروژه  از کارفرما در سایت فریلنسر دات کام اصلا ساده نیست ! این نکته برای پروژه گرفتن پروژه اول فریلنسری صادق است . در سایت های ایرانی فریلنسینگ هم تفاوتی وجود ندارد . گرفتن پروژه اول با حساب فریلنسری دشوار است . پس اگر در سایت های ایرانی ، اکانت فریلنسری داشتید و موفق نبودید ، در سایت freelancer هم موفق نخواهید بود ! نکته دیگر این که هر چه مراحل وریفای بیشتری را انجام داده باشید کارفرما ها بیشتر به شما اعتماد میکنند بدین منظور داشتن اکانت فول وریفای شده سایت فریلنسر ارجحیت دارد.

سایت freelancer.com در چه زمینه هایی پروژه دارد ؟

سایت فریلنسر دات کام ، متنوع ترین سایت فریلنسینگ محسوب می شود . در تصویر زیر زمینه های کاری این سایت فریلنسری را مشاهده می کنید :

مهارت های سایت فریلنسر
زمینه های کاری سایت فریلنسر

 

آیا به عنوان کارفرما میتوان در سایت freelancer فعالیت کرد ؟

بله – حتما – برای فعالیت به عنوان کارفرما و ثبت پروژه فریلنسری ، نیازی به اکانت وریفای شده فریلنسر نیست ( فقط در بعضی از موارد خاص از شما مدارک وریفای اکانت درخواست می کنند )

آیا اکانت پی پال ( اکانت پی پل ) وریفای شده فقط کاربرد اتصال به اکانت فریلنسر دات کام را دارد ؟

خیر – یکی از کاربرد های اکانت پی پل ( اکانت پی پال – paypal ) برداشت وجه از سایت فریلنسر است . شما حساب پی پال رو میتوانید به سایت های فریلنسینگ یا … وصل کنید و درآمدتون رو دریافت کنید . در هر حال حاضر محبوب ترین اکانت بانکی ، اکانت پی پال ( اکانت پی پل ) می باشد و 98 درصد سایت های خارجی مجهز به این روش پرداخت هستند . شما برای دریافت درآمد از اکانت وریفای شده فریلنسر نیاز به اکانت paypal دارید . علاوه بر این کاربرد ها ، در دنیای واقعی شما با حساب پی پل ( حساب پی پال ) میتوانید دلار یا سایر ارز ها را به دیگران واریز کنید یا از بقیه دریافت کنید.

اکانت وریفای شده فریلنسر من مشکل پیدا کرده است . ( لیمیت شده است ) آیا شما می توانید حساب فریلنسر را بازیابی کنید ؟

قطعا شما را کمک می کنیم . بعد از بررسی اکانت فریلنسینگ شما ، احتمال بازگشت اکانت را اعلام میکنیم ( همیشه درصدی به عنوان احتمال بسته شدن دائمی اکانت فریلنسر شما وجود دارد . در حین فرایند بررسی اکانت ، لطفا صادق باشید و تمامی نکاتی را که لازم است بدانیم بگویید (اشتباه هایی که با حساب فریلنسر انجام داده اید ) . در صورت لزوم ، مجدد وریفای اکانت فریلنسر شما را انجام می دهیم .

چنانچه به موارد زیر نیاز دارید از طریق منوی ارتباط با ما در تماس باشید :

وریفای اکانت فریلنسر – اکانت پی پال ( اکانت پی پال ) وریفای شده – اکانت اپورک وریفای شده ( اکانت آپورک – upwork )

رفع لیمیت کلیه حساب ها و اکانت های فریلنسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0