اکانت وریفای شده فریلنسر بهتر است یا اکانت وریفای شده اپورک ؟ (قسمت اول )

اکانت فریلنسر یا اکانت اپورک ؟ یکی از مهم ترین سوالات فریلنسر ها این است که در کدام سایت فریلنسری فعالیت کنند . می توان سایت فریلنسر و سایت اپورک رو از پیشگامان حوزه فریلنسینگ نام برد .

بین اکانت فریلنسر و اکانت اپورک چه تفاوت هایی وجود دارد ؟ تعداد پروژه ها در سایت فریلنسر بیشتر است یا سایت اپورک ؟ به طور کلی حساب فریلنسر بهتر است یا حساب اپورک ؟ در این مقاله به تفصیل برای شما فریلنسر های عزیز توضیح میدهیم که حساب وریفای شده اپورک بهتر است یا حساب وریفای شده فریلنسر .

** از لحاظ تعدد پروژه های فریلنسری :

در حساب وریفای شده فریلنسر نسبت به حساب وریفای شده اپورک شاهد پروژه های بیشتری هستیم . دلیل این امر را میتوان در مراحل سخت وریفای اکانت اپورک نسبت حساب فریلنسر نسبت به داد . سایت اپورک ، یک سایت انگلیسی است که به شدت در مراحل وریفای حساب اپورک سخت گیر است . سایت فریلنسر یک سایت استرالیایی است که  در مراحل وریفای حساب فریلنسر چندان سخت گیر نیست با این حال مراحل وریفای مختص به خود را دارد .

** از لحاظ سختی گرفتن پروژه اول :

درست است که تعداد پروژه ها در سایت فریلنسر نسبت به سایت اپورک بیشتر است اما این به معنای آن نیست که شما با اکانت وریفای شده فریلنسر راحت تر میتوانید پروژه بگیرید . بالعکس گرفتن پروژه با اکانت وریفای شده اپورک ساده تر است . سایت اپورک نسبت به سایت فریلنسر تخصصی تر محسوب می شود لذا سعی می کند از فریلنسر های متخصص استفاده کند شما ممکن است از کشور دیگری که تحریم نیست ، به عنوان فریلنسر ، حساب اپورک افتتاح کنید اما چند ساعت بعد که به سایت اپورک برمیگردید میبینید که سایت ، حساب اپورک شما را تایید نکرده و این پیغام را میبینید : مهارت های شما برای کار به عنوان فریلنسر در سایت اپورک مورد نیاز ما نیست !
پس متوجه شدید که سایت اپورک به هر فریلنسری اجازه ثبت نام در سایت را نمیدهد پس فضای رقابتی در سایت اپورک نسبت به سایت فریلنسر کمتر است و فریلنسر ها راحت تر میتونن پروژه بگیرند .

**دستمزد ها
به علت تخصصی تر بودن سایت اپورک ، دستمزد های ارایه شده در این سایت نیز نسبت به اکانت فریلنسر بالاتر است.

توصیه می کنیم قسمت دوم این مقاله رو مطالعه کنید :

حساب فریلنسر بهتر است یا حساب اپورک ؟ ( قسمت دوم )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0