خرید اکانت فریلنسر – نکات ضروری که موقع خرید اکانت باید رعایت شود .

سلام دوستان عزیز . با توجه به گسترش مفهوم فریلنسر و فریلنسری بین افراد و افزایش تقاضا ها برای خرید اکانت فریلنسر ، برخود لازم دانستم که چند نکته رو در زمینه خرید اکانت های فریلنسینگ منتشر کنم . با استفاده از این نکات ، می توانید اکانت وریفای شده مطمین بخرید .

برای توضیح این نکات لازم است تا با مراحل وریفای اکانت های فریلنسری اشنا باشید .

توضیح مراحل وریفای اکانت فریلنسر دات کام ( سایت freelancer.com )

برای وریفای در سایت فریلنسر دات کام نیاز به طی کردن مراحل زیر است :

1- تایید هویت فریلنسر دات کام ( Identity Verify )

2- تایید شماره تلفن ( Phone Verify )

3- تایید ایمیل ( Email Verify )

4- تایید پیمنت یا روش دریافت وجه – معمولا از اکانت پی پل استفاده می شود ( Paypal Verified )

 

نکاتی که هنگام خرید اکانت فریلنسر وریفای شده از سایت freelancer.com باید رعایت کنید

1 – اکانت حتما باید شماره تلفن به همراه داشته باشد :

توجه کنید که سبز بودن تیک وریفای شماره تلفن کافی نیست و شما باید دسترسی دائمی به شماره تلفن اکانت خریداری شده داشته باشید . به علت این که شما برای هر بار درخواست برداشت وجه از اکانت فریلنسر نیاز به تایید شماره تلفن دارید ( نه فقط یک بار ) . بعضی وقتا افراد نا اگاه ، اکانت های فریلنسر رو با شماره تلفن های یک بار مصرف وریفای می کنند . شما در سایت کار فریلنسر کار می کنید و درامد کسب می کنید موقع درخواست برداشت وجه از اکانت خریداری شده ، باید کد ارسال شده به شماره تلفن رو دوباره ارسال کنید . چون شماره ی شما یک بار مصرف بوده ، به آن دسترسی ندارید و وجه به حساب شما واریز نمیشود !
پس دقت کنید که موقع خرید اکانت فریلنسر ، از شرکت بخواهید که شماره تلفن رو به صورت دائمی در اختیار شما قرار دهد .

2 – حتما وضعیت وریفای پیمنت رو چک کنید :

سبز بودن وضعیت وریفای پیمنت در اکانت فریلنسر کافی نیست . گاهی افراد سودجو برای سبز کردن تیک وریفای اکانت فریلنسر ، از کارت های بانکی هدیه استفاده می کنند . در ظاهر اکانت وریفای شده است . اما موقع برداشت متوجه می شید که این کارت ها قابلیت دریافت وجه رو ندارند !

شما  باید چک کنید که چه بانک  یا روشی برای دریافت وجه از اکانت freelancer وجود دارد . مطمین ترین روش پرداخت ، استفاده از درگاه پی پل می باشد .

برای چک کردن پیمنت در سایت freelancer این مراحل رو انجام بدید .

ابتدا مطابق شکل از نوار بالای سایت فریلنسر ، روی قسمت User Setting کلیک کنید .

چک کردن وریفای پیمنت در سایت فریلنسر دات کام
مراحل اطمینان از صحت وریفای پیمنت ( پی پل ) ثبت شده در سایت فریلنسر دات کام

سپس بر روی قسمت Payment And Financial کلیک می کنیم . همان طور که در تصویر زیر دیده می شود این اکانت فریلنسر بدون روش پرداختی ثبت شده است .

اکانت فریلنسری بدون پی پال
این اکانت بدون پی پل ( پی پال ) یا روش پرداخت است

در این قسمت حتما باید عبارت Paypal Authenticated نوشته شده باشد . اگر دیدید که به جای پی پل ( پی پال ) ، کارت به اکانت خریداری شده فریلنسر وصل شده بود ، به احتمال زیاد شما امکان دریافت وجه رو ندارید .

3- حتما پی پل وصل شده به حساب فریلنسر را چک کنید :

قبل از خرید اکانت فریلنسر ، حتما پی پال ( پی پل ) متصل شده به آن را چک کنید . توجه کنید که اسم و فامیل در سایت فریلنسر دات کام و اکانت پی پال باید یکسان باشد . چنانچه اسم و فامیل پی پل با اکانت فریلنسر تفاوت داشته باشد ، موقع برداشت وجه از حساب دچار مشکل خواهید شد .

همین امر نیز در مورد لوکیشن ( کشور ) محل افتتاح حساب فریلنسر و پی پل صادق است . به عنوان مثال اگر اکانت فریلنسری شما از کشور انگلیس باشد ، حساب Paypal نیز باید از انگلیس افتتاح شده باشد .

نکته دیگر چک کردن کارت یا حساب بانکی متصل به حساب پیپال می باشد . حتما حساب پی پل باید پشتوانه کارت یا حساب بانکی داشته باشد . چنانچه کارت یا حساب بانکی به اکانت متصل نباشد در آینده دچار مشکل می شوید ( به صورت پیش فرض پی پل بدون کارت یا حساب بانکی قابل اتصال به سایت فریلنسر دات کام نیست اما افرادی با استفاده از ترفند های مختلف میتوانن این کار را انجام دهند !!! )

 

4- چک کردن تراکنش های قبلی اکانت خریداری شده :

توجه کنید که قبل از خرید اکانت فریلنسر وریفای شده ، بهتر است که تراکنش های آن را بررسی کنید .

تراکنش ها از مسیر زیر قابل دسترس هستند .

تراکنش های اکانت فریلنسر
چک کردن تراکنش های حساب فریلنسر

 

در این قسمت باید چک کنید که آیا اکانت فریلنسر تراکنش خروجی داشته ؟ تراکنش خروجی به معنی برداشت از حساب می باشد . اگر از دریافتی از سایت Freelancer صورت گرفته باشد ، این اکانت معتبر است و احتمالا در دریافت های آینده مشکلی ایجاد نمی کند .

این مساله ضرورت ندارد اما برداشت موفقیت آمیز از سایت نشانه ای از ارزش بالای اکانت می باشد .

 

5 – چک کردن قسمت تیکت ها :

حتما موقع خرید اکانت فریلنسر ، قسمت تیکت ها ( پشتیبانی سایت Freelancer ) را چک کنید . منظور از قسمت تیکت ها پیام های ارسالی و دریافتی از پشتیبانی سایت فریلنسر می باشد . کلیه پیام های پشتیبانی ذخیره می شوند و قابل حذف شدن نیستند .

فایده این کار اینست که اگر قبلا اکانت مشکلی پیدا کرده باشد ، شما از پیام ها می توانید این مساله رو متوجه بشید .

 

6- خرید اکانت فریلنسر از شرکت مطمین :

رعایت توصیه های ذکر شده ریسک مشکل دار بودن اکانت وریفای شده را کاهش می دهد اما  توجه کنید که اکثر افرادی که اکانت های فریلنسینگ افتتاح می کنند با زیر و بم وریفای این حساب ها آشنا هستند و میتونند موارد گفته شده را با ترفند هایی دور بزنند .

علاوه بر رعایت موارد گفته شده ، سعی کنید که از شرکت معتبر حساب را خریداری کنید .

توصیه می کنیم از شرکت هایی که به صورت متمرکز در زمینه وریفای اکانت ها فعالیت می کنند کمک بگیرید ( شرکت های پرداخت ارزی زیادی در ایران وجود دارد که قابل اعتمادند و کیفیت کار بالایی دارند اما شرکت های پرداخت ارزی به دلیل دایره گسترده ی فعالیت هایی که دارند ، با زیر و بم وریفای حساب ها اشنا نیستند – نظر شخصی بنده )

نکته بسیار مهم : برای اعتماد به شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی یا خدمات وریفای اکانت به دنبال نماد وزارت ارشاد ( یا اینماد و سایر نماد ها ) نباشید . هر چند فعالیت سایت ها در زمینه ارزی و وریفای حساب و خرید اکانت فریلنسر غیر قانونی نیست اما به دلیل شرایط خاص کشور ( تحریم و …. ) احتمال صدور نماد برای این گونه سایت ها بسیار کم ( احتمال نزدیک به صفر )  است .

توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید :

اشتباه های خطرناک در سایت فریلنسر دات کام که منجر به حذف اکانت شما می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0