اکانت فریلنسری اروپایی بهتر است یا آسیایی ؟ تفاوت های اکانت فریلنسر اروپا و اسیا

اکانت فریلنسری اروپایی بهتر است یا آسیایی ؟

در این مقاله قصد داریم شما فریلنسر های عزیز را با تفاوت های اکانت فریلنسر اروپایی و اسیایی اشنا کنیم .

از لحاظ اقتصادی و صرف هزینه :

هزینه اکانت فریلنسری اروپایی نسبت به اکانت وریفای شده اسیایی بیشتر است ( به دلیل سخت تر بودن مراحل وریفای اکانت فریلنسر اروپایی )

برای برداشت وجه از اکانت فریلنسر باید وریفای شماره تلفن را انجام داد کشور های اروپایی قوانین سخت گیرانه ای دارند لذا معمولا گرفتن سیم کارت فیزیکی برای اکانت فریلنسر اروپایی امکان پذیر نیست و فریلنسر ها باید از سیم کارت مجازی استفاده کنند . هزینه سیم کارت مجازی بین 60 هزار تومان تا 150 هزار تومان ماهانه متغیر است.

برای اکانت فریلنسری اسیایی این امر برعکس است . فریلنسر ها راحت تر میتوانند سیم کارت فیزیکی را بخرند و مادام العمر از ان استفاده کنند . لذا هزینه وریفای شماره در اکانت فریلنسر اسیایی پایین تر است .

از لحاظ اعتبار اکانت : 

در سایت فریلنسر کارفرما ها به اکانت فریلنسری اروپا بیشتر اعتماد می کنند تا اکانت فریلنسر آسیا ! فریلنسر های اسیایی ( معمولا کشور هند ) جمعیت بالایی از سایت فریلنسر را تشکیل می دهند معمولا پروژه های فریلنسری را با قیمت پایین و به صورت سر هم بندی ( با کیفیت پایین ) انجام می دهند لذا با گذشت زمان اعتماد کارفرما ها به اکانت های فریلنسر اسیایی کم شد و معمولا سعی میکنند که انتخابشان را از بین فریلنسر های اروپایی انجام بدهند .

از لحاظ کارمزد و مالیات :

سایت فریلنسر برای هر پروژه ، مبلغی را به عنوان کارمزد از اکانت فریلنسر کم میکند ( مثلا اگر قیمت پروژه پروژه فریلنسری صد دلار باشد ، به شما نود دلار تعلق میگیرد ) این مبلغ کارمزد به کشور اکانت ارتباطی ندارد و برای اکانت فریلنسری اروپایی و اکانت فریلنسر اسیایی مشابه است .

از لحاظ مالیات بین اکانت فریلنسر اسیایی و اروپایی تفاوت وجود دارد اما این تفاوت چندان تاثیر گذار نیست . باور غلطی در مورد مالیات پایین تر و …. وجود دارد باید گفت این تفاوت مالیات نسبت به کارمزد سایت فریلنسر مبلغ بسیار پایینی است و نباید به عنوان یک پارامتر مهم در تصمیم گیری به ان اعتنا شود .

از لحاظ امکانات سایت :

امکانات سایت فریلنسر برای اکانت فریلنسری اروپا و اسیایی کاملا یکسان است . هر دو اکانت فریلنسر پنل مشابهی در سایت فریلنسر دارند و از امکانات کاملا یکسانی استفاده می کنند .

توصیه می کنیم مقاله زیر را در مورد تفاوت های سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی  مطالعه کنید :

اکانت فریلنسر ایرانی بهتر است یا اکانت فریلنسر خارجی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0