اکانت فریلنسر – 10 اشتباه خطرناک که هر کسی نمیداند !

اکانت فریلنسر ، 10 اشتباه خطرناک !!!

در این مقاله قصد داریم تعدادی از اشتباه هایی که اکثر فریلنسر ها انجام می دهند و ناخواسته اکانت وریفای شده فریلنسر خودشون رو خراب میکنند نام ببریم . با ما همراه باشید .

 

ده اشتباه خطرناک - اکانت وریفای شده فریلنسر
ده اشتباه خطرناک در سایت فریلنسر دات کام

 

اشتباه شماره 1 : 

ایجاد دو اکانت فریلنسر – بعضی افراد به دلایل مختلف در سایت Freelancer چند حساب فریلنسری ایجاد می کنند . سایت freelancer به این مساله بسیار حساس می باشد و به طور قاطع با حساب فریلنسر خاطی برخورد می کند . ( لیمیت یا کلوز شدن اکانت وریفای شده )

 

اشتباه شماره 2 :

تبادل اطلاعات تماس در اکانت فریلنسری – توجه داشته باشید تبادل اطلاعات تماس در سایت فریلنسر اکیدا ممنوع است . اطلاعات تماس می تواند به صورت  ، شماره تلفن ، آیدی تلگرام ، ایمیل و … باشد . در شکل زیر نمونه ای از برخورد سایت فریلنسر دات کام را مشاهده می کنید .

اکانت فریلنسر وریفای شده
درخواست کارفرما برای تبادل شماره تماس در اکانت فریلنسر
سایت فریلنسر - freelancer -اکانت فریلنسری
برخورد سایت فریلنسر دات کام با اکانت فریلنسر شخص خاطی

 

توجه شود که در برخورد با فریلنسر های خاطی ، سایت ، تفاوتی بین اکانت وریفای شده فریلنسر و اکانت وریفای نشده قایل نمی شود .

اشتباه شماره 3 :

استفاده از وی پی ان ( VPN ) یا وی پی اس ( VPS – سرور مجازی ) نامناسب . توجه کنید که سایت فریلنسر ابزار هایی برای تشخیص این که لوکیشن شما فیک است یا واقعی ، در اختیار دارد لذا باید از ابزار های تغییر ای پی مناسب استفاده کرد . در غیر این صورت سایت freelancer ، اکانت فریلنسر شما را لیمیت ( محدود ) خواهد کرد .

اشتباه شماره 4 :

ایجاد ریویو ( review ) یا نظر ساختگی – بعضی از فریلنسر ها ، برای این که بتونن در سایت freelancer راحت تر پروژه بگیرند ، اقدام به افتتاح دو اکانت فریلنسری می کنند . سپس با یک حساب فریلنسری ، پروژه را ایجاد کرده و با اکانت دیگر ، پروژه را قبول می کنند !!

این کار باعث می شود که سایت فریلنسر ، حساب فریلنسینگ شما را لیمیت یا کلوز کند . توجه شود freelancer.com یک سایت بزرگ فریلنسینگ در جهان و به راحتی این موارد را تشخیص می دهد . احتمال رفع لیمیت حساب فریلنسری که به این دلیل محدود شده است ، بسیار کم است .

اشتباه شماره 5 :

تغییر ای پی کشور – توجه شود که اگر اکانت فریلنسری شما از امارات افتتاح شده است(یا هر کشور دیگر ) باید با ای پی امارات به سایت متصل شوید . همیشه کشور محل افتتاح با ای پی شما باید یکسان باشد در غیر این صورت حساب فریلنسری شما لیمیت یا کلوز خواهد شد.

اشتباه شماره 6 :

استفاده از شماره یک بار مصرف برای وریفای اکانت فریلنسر – یکی از اشتباه های خطرناکی که افراد با حساب فریلنسری  میکنند ، ثبت شماره یک بار مصرف در اکانتشون هست . وقتی شما این کار را انجام می دهید تیک وریفای شماره تلفن سبز می شود و به ظاهر همه چی با موفقیت انجام شده است . اما شما هر بار که درخواست برداشت از سایت فریلنسر را ثبت کنید دوباره کد به شماره شما فرستاده می شود . پس باید حتما شماره دائمی تهیه کنید . لازم به ذکر است که خدمات ارایه شماره تلفن توسط تیم وریفای کده ارائه می گردد . در صورت نیاز از طریق بخش ارتباط با ما در تماس باشید. توصیه می شود این پست را مطالعه کنید : تمام نکات در مورد شماره تلفن برای وریفای اکانت فریلنسر

اشتباه شماره 7 :

کشور یکسان اما ای پی متعدد ! – تنها مشابه بودن کشور با ای پی شما کافی نیست . به فرض ، اگر شما با ای پی مالزی به سایت فریلنسر وصل بشید اما ای پی ها متفاوت باشند ( هر چند همه مربوط به کشور مالزی باشند ) سایت ، اکانت وریفای شده فریلنسر شما به حالت تعلیق در می آورد. پس توجه کنید که با ای پی ثابت در سایت فریلنسر دات کام لاگین کنید.

اشتباه شماره 8 :

بحث با پشتیبانی سایت – مظلوم نمایی ! – بعضا دیده ام برخی از افراد تازه کار ،  در نامه ای بلند به پشتیبانی سایت فریلنسر از بدبختی هاشون میگن ، این که دانشجوین ، پول ندارن ، تحریم های ظالمانه امریکا اجازه نمیده که کار کنند و انتظار دارن این سایت فریلنسری ، دلسوزی کنه و اکانت فریلنسر آن ها رو وریفای کند . این کار شدنی نیست دوستان . جواب سایت فریلنسر دات کام ، اظهار تاسف و ناراحتی خواهد بود و این که نمیتونن بر خلاف قوانین بین المللی عمل کنند .

اشتباه شماره 9 :

شماره تلفن و محل افتتاح حساب متفاوت است ! – اکانت فریلنسر از هر کشوری که افتتاح شود ، شماره تلفن نیز باید متعلق به همان کشور باشد . در صورتی که شماره تلفن ثبت شده در اکانت فریلنسری ، با کشور محل افتتاح متفاوت باشد ، ممکن است تیک وریفای شماره تلفن سبز شود اما در انتها موقع برداشت از حساب فریلنسری دچار مشکل شوید .

 

اشتباه شماره 10 :

درخواست از افراد یا شرکت های مختلف برای واریز وجه به اکانت فریلنسر – بعضی وقتا برای خرید اشتراک حساب فریلنسر یا …. نیاز به پرداخت وجه دارید . در این صورت ممکن است از افرادی بخواهید که با حساب بانکی خودشان ، به اکانت فریلنسری شما مبلغی را واریز کنند . این کار بسیار خطرناک است . چرا که این شرکت ها یا افراد به واسطه کارشون ، برای افراد زیادی این کار را انجام میدهند . یعنی حساب بانکی آن ها به حساب های فریلنسر زیادی متصل می شود . این مساله در آینده قطعا مشکل ساز خواهد بود . راه حل این است که خودتون اکانت پی پال ( اکانت پی پل ) وریفای شده داشته باشید و آن را به سایت فریلنسر متصل کنید . بعد ازین افراد بخواهید که به اکانت پی پل ( اکانت پی پال – paypal ) شما مبلغ را واریز کنند نه حساب فریلنسر شما ! و در انتها  با اکانت پی پل ( اکانت پی پال ) خودتون پرداخت را انجام بدید .

 

جمع بندی : توجه کنید سایت فریلنسر به دنبال بهانه برای لیمیت کردن اکانت وریفای شده فریلنسر شماست . ابزار های زیادی هم برای شناسایی فعالیت های شما و موقعیت فیزیکی شما دارد . پس از فعالیت های غیر عادی در این سایت فریلنسری جدا خودداری کنید و طبق اموزش هایی که همراه با سفارش اکانت های فریلنسینگ به شما تحویل داده می شود ، عمل کنید.

توصیه می شود پست های زیر را  مطالعه کنید :

از سیر تا پیاز حساب سایت فریلنسر دات کام

 

 

 

8 پاسخ

    1. درود . خیر . با توجه به این که چندین بار برای این شماره ها کد ارسال میشه ، لذا نمیتوان به این شماره ها اطمینان کرد .

  1. سلام توی سایت اپورک چطوری میشه اعتماد کرد که اون ها دستمزد رو حتما بهمون پرداخت کنن؟
    ایرادی داره که ازشون بخوایم به جای اینکه هزینه رو به اکانت اپورک واریز کنن به حساب مستقیم بانکی خودم واریز کنن؟

    1. درود .
      سایت های فریلنسر دات کام و آپورک از بزرگترین سایت های فریلنسری هستند . اگر در فرآیند احراز هویت و وریفای مشکلی به وجود نیاد ، صد در صد دستمزد رو بهتون پرداخت می کنند . ارسال اطلاعات تماس ( شماره تماس ، شماره حساب بانکی و … ) خلاف قوانین اپورک هست و اکانت شما رو محدود میکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0