اکانت وریفای شده فریلنسر ، وریفای شماره تلفن

یکی از سوالاتی که اکثر فریلنسر ها درباره سایت فریلنسر و اکانت وریفای شده فریلنسر می پرسند ، در رابطه با وریفای شماره تلفن است . آیا شماره تلفن برای وریفای اکانت فریلنسر الزامی است ؟ آیا با شماره هر کشوری ( به غیر از کشور های تحریم شده ) می توان وریفای اکانت فریلنسر را انجام داد ؟ در این مقاله سعی می کنیم به سوالات شما فریلنسر های عزیز پاسخ دهیم .

سوال اول : آیا با شماره هر کشوری میتوان وریفای اکانت فریلنسر را انجام داد ؟

جواب : خیر – اکانت فریلنسر از هر کشوری که افتتاح شود ، شماره تلفن نیز بایستی متعلق به همان کشور باشد.

سوال دوم : اگر با شماره کشور دیگری وریفای حساب فریلنسر را انجام دهیم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

جواب : در ظاهر اکانت فریلنسر شما وریفای می شود و تیک سبز مربوط به شماره تلفن داخل حساب فریلنسر نمایان می شود اما زمانی که که درامدی در سایت فریلنسر کسب کنید و برای برداشت وجه درخواست بدهید ، اکانت شما کلوز ( بلاک ) خواهد شدو

سوال سوم : من اکانت وریفای شده فریلنسر دارم . شماره وریفای شده با لوکیشن اکانت فریلنسر متفاوت است . از طرفی از طریق سایت فریلنسر درامد کسب کردم . برای برداشت وجه از اکانت فریلنسر چه کاری باید انجام دهم ؟

جواب : سریعا باید از طریق پشتیبانی سایت فریلنسر درخواست تغییر لوکیشن بدهید . سایت فریلنسر دوباره از شما مدارک هویتی و اقامتی درخواست می کند . توصیه ما اینست در صورتی که از  اکانت وریفای شده فریلنسر ، درامد زیادی کسب نکردید ، یک اکانت فریلنسر جدید افتتاح کنید . تغییر لوکیشن اکانت فریلنسر کار پر ریسکی می باشد . در صورتی که برای تغییر لوکیشن نیاز به کمک داشتید از طریق منوی ارتباط با ما ، تماس بگیرید .

سوال چهارم : ایا از شماره یک بار مصرف برای وریفای اکانت فریلنسر می شود استفاده کرد ؟

جواب : خیر  –  فریلنسر برای هر بار برداشت وجه از حساب فریلنسر باید شماره را  تایید کند  ( از طریق پیامکی که سایت فریلنسر به شماره ارسال می کند )  واضح است که این شماره ها تنها یک بار قابلیت استفاده دارند در حالی که برای اکانت فریلنسر بار ها باید کد را دریافت کنید.

سوال پنجم : من یک شماره یک بار مصرف را در سایت فریلنسر تایید کردم . اکنون برای دریافت وجه ، سایت فریلنسر دوباره از من درخواست کد تایید می کند . چه راهکاری پیشنهاد میدهید ؟

جواب : از طریق پشتیبانی سایت فریلنسر درخواست تغییر شماره بدهید . بدیهیست تمام مراحلی که برای اکانت وریفای شده فریلنسر لازم است ، دوباره از شما درخواست می شود !

سوال ششم : آیا میتونم بدون شماره و تنها با وریفای هویت اکانت فریلنسر در سایت فعالیت کنم ؟

جواب : بله می توانید . در حقیقت یک راهکار جهت صرفه جویی در هزینه های اکانت فریلنسر همین شیوه است .فریلنسر ها فقط برای برداشت وجه از حساب فریلنسر به شماره احتیاج پیدا می کنند پس میتوانید بدون وریفای شماره با خیال راحت در سایت فریلنسر فعالیت کنید و هر موقع نیاز به برداشت وجه از اکانت فریلنسر داشتید اقدام به وریفای شماره کنید.

نکته مهم اینست که اگر شما اکانت فریلنسر وریفای شده را به صورت وریفای کامل ( وریفای ) درخواست دهید ، حدود 200 هزار تومان در هزینه وریفای به صورت تکی صرفه جویی کرده اید .

توصیه میشود مقاله زیر را نیز مطالعه کنید :

کدام اکانت فریلنسری بهتر است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0