اکانت فریلنسری ، فریلنسر ، فریلنسینگ – همه ی نکات از زبان یک فریلنسر

اکانت فریلنسری چه کاربردی دارد ؟

فریلنسینگ چیست ؟

فریلنسر کیست ؟

این روز ها اسم فریلنسر ، فریلنسینگ  و غیره رو زیاد می شنویم . میگن از این طریق میشه در امد داشت . میشه واقعا !!! ؟

با ما همراه باشید .

معادل واژه فریلنسر را در فارسی میتوان واژه ازادکار در نظر گرفت . فریلنسر به کسی میگویند که برای خودش کار میکنه . پروژه میگیره ، انجام میده و هزینشو دریافت میکنه .

من حدود شش سال است که فریلنسر هستم و با انواع اکانت فریلنسری کار کردم . قصد دارم تجربه هایی را که در زمینه فریلنسینگ کسب کردم با شما در میان بگذارم .

فریلنسری مزایای زیادی دارد اما اگر بخواهم بارز ترین مزایا را لیست کنم به موارد زیر اشاره میکنم :

1- رییس خودتون هستید ، ساعت کاریتون رو خودتون مشخص میکنید

2- مثل کار های استخدامی ، دارای حقوق ثابت نیست . درامد را خود فریلنسر با میزان فعالیتش تعیین میکند . وقت بیشتر به منزله درامد بیشتر است !

3- نیاز به بودن در یک مکان خاص ندارید ، طبیعتا نیاز به صرف هزینه برای دفتر کار هم نیست . انجام پروژه برای فریلنسر ها از هر مکانی قابل انجام است !

حالا که مزایای حساب فریلنسری گفته شد ، لازمه معایب و دردسار های اکانت فریلنسری رو نیز لیست کنم !

1- سخت ترین کار در ابتدای فعالیت فریلنسری برای فریلنسر ها ، گرفتن پروژه اول است . شما مبتدی هستید و واضحه که کارفرما ها سخت به شما اعتماد می کنند .

2- به شخصه بار ها ، در شرایط استرس زا قرار گرفته ام . بعضی وقتا ، پروژه باید سریع تحویل داده شود و فریلنسر به ناچار باید شرایط استرس زایی برای تحویل پروژه تحمل کند

3 – با توجه به تحریم های امریکا ، امکان فعالیت فریلنسری بین المللی برای ما ایرانیان امکان پذیر نیست . افتتاح حساب فریلنسری سخت و گاها غیر ممکن است .

در صورتی که در مراحل افتتاح حساب فریلنسری به مشکل برخورد کردید یا نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از طریق منوی ارتباط با ما اقدام کنید یا از طریق منوی محصولات فریلنسری اقدام کنید .

توصیه من برای فریلنسر های تازه وارد :

1- صبر داشته باشید . فریلنسینگ چند ساله رونق گرفته و طبیعتا فضای رقابتی بین مجریان سایت های فریلنسری وجود دارد این فضای رقابتی برای فریلنسر ها مانند یک شمشیر دو لبه است . میتواند شما رو به قعر جدول و رتبه بندی سایت های فریلنسری برساند . از طرفی با تلاش می توانید به رتبه های خوب اکانت های فریلنسری برسید و درامد بالایی داشته باشید.

2-سعی کنید در سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی اکانت فریلنسری داشته باشید . همه ی سایت های فریلنسینگ در همه ی زمان ها پروژه اماده ندارند ! برای روز هایی که کار های یک حساب فریلنسری کمتر است از حساب های دیگر فریلنسینگ استفاده کنید .

3- تعهد ، تعهد و تعهد . نسبت به کاری که انجام میدهید متعهد باشید . مطمین باشید در صورتی که پروژه فریلنسری را به شکل خوبی انجام بدهید، افراد جدیدی به شما مراجعه خواهند کرد .

تعدادی از سایت های فریلنسری ایرانی :

1 – پونیشا : به دلیل عدم علاقه ، فعالیت جدی در این سایت فریلنسری نداشتم

2- پارسکدرز : 6 سال فعالیت مداوم در این سایت داشتم  – رتبه 36 سایت

3- انجام میدم : فعالیت جدی نداشتم . این سایت فریلنسری بیشتر به صبر و تحمل نیاز دارد .

تعدادی از سایت های فریلنسری خارجی :

1- سایت فریلنسر دات کام : به عنوان فریلنسر فعالیت نداشتم . برای هر اکانت فریلنسری تعدادی پروژه انجام داده و امتیاز حساب را افزایش میدهم ، سپس حساب فریلنسری را واگذاری میکنم .

در صورتی که به حساب با امتیاز بالا نیاز دارید از طریق منوی ارتباط با ما در تماس باشید .

2- سایت اپورک

توصیه میشود مقاله زیر را مطالعه کنید :

اکانت فریلنسر بهتر است یا اکانت اپورک ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0